Ajanvarauksen muutos- ja peruutusohjeet

Ajan peruuttaminen

Ajan voi peruuttaa soittamalla asiakaspalveluun 030 6060 tai OmaDextra-palvelun kautta.

Varauksen peruminen tai muokkaaminen tapahtuu kirjautumalla OmaDextra-palveluun. Voit tarkastella tehdyn varauksen tietoja sekä perua varauksen. Palvelusta näet myös aikaisemmat käyntisi sekä tutkimuksen tiedot.

Jos et aikaisemmin ole käyttänyt OmaDextra-palvelua, kirjaudu ensimmäisellä kerralla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla. 

Mahdollisesta esteestä pyydämme ilmoittamaan edellisenä päivänä.
Peruuttamattomasta tai samana päivänä perutusta ajasta pidätämme oikeuden periä käyntimaksun tai osan käyntimaksua.

Ajan muuttaminen

Ajan voi muuttaa soittamalla asiakaspalveluun 030 6060.

Vastuun rajoitus

Pihlajalinna-konserni päivittää ja kehittää kaikkia verkkopalveluitaan kuten verkko –ajanvarauspalveluita jatkuvasti. Konserni pyrkii aina tuottamaan virheetöntä ja nopeaa palvelua asiakkaille myös verkossa. Emme kuitenkaan voi taata verkkopalveluiden täydellistä virheettömyyttä tai saatavuutta. Pihlajalinna-konserni ei vastaa välillisistä tai välittömistä vahingoista, joita käyttäjälle mahdollisesti aiheutuu konsernin verkko –ajanvarauksen tai muiden verkkopalveluiden käyttämisestä.

Konserni ei myöskään vastaa verkko -ajanvarauksen mahdollisista toimintakatkoksista esimerkiksi huoltotöiden, teknisten vikojen, verkkopalveluiden päivitysten tai uusine kehitysversioiden julkaisun tai muiden vastaavien syiden vuoksi eikä vastaa välittömistä tai välillisistä vahingoista, jotka saattavat johtua verkko –ajanvarauksen toiminnasta tai toimimattomuudesta. Pihlajalinna-konserni ei vastaa konsernin verkkopalveluiden käyttäjien omien tietoliikenneyhteyksien toiminnasta eikä konsernin henkilökunta anna tietoliikenneyhteyksien toimintaa tai asennusta koskevaa neuvontaa.