Yksitoistavuotias maailmanmestaritanssija tähdittää Pihlajalinnan uutta kampanjaa

Pihlajalinnan uusi valtakunnallinen Kauan eläköön elämä -mainoskampanja julkaistiin maanantaina 6.5. Kampanja jatkaa Korvaamattomat- ja Urheilijan helvetti -kampanjoiden teemaa.

Kampanjan pääosassa on pieni tanssijatyttö, ja mainoksen tarina kertoo hänen päivästään Pihlajalinnan lääkärikeskuksessa. Kuvausten aikana 11-vuotias Anina Janatuinen esittää mainoksessa jalkaleikkauksesta toipuvaa tyttöä, joka paranee ja löytää itsestään voiman ja puhkeaa tanssin riemuun.

Janatuinen voitti viime vuonna modernin tanssin MM-kultaa ja jazz-tanssin MM-pronssia.

Mainos on saanut inspiraationsa Sian Chandelier-musiikkivideosta. Aninan äiti, DCA-tanssikoulun perustaja Anitra Ahtola tekee itsekin mainoksessa pienen roolin. Mainoksen on ohjannut Cocoa-tuotantoyhtiön Taito Kawata, ja koreografian on suunnitellut Markku Haussila. Musiikkina on Viitasen Piia -yhtyeen kappale Kuuletko äitini mua.

”Yhdistin ajatukset siitä, kuinka tehdä Kauan eläköön elämä -sloganimme mukainen mainos ja esitellä uusien Pihlajalinna-lääkärikeskusten hienot tilat. Olen tehnyt Aninan isosiskon kanssa töitä ennenkin ja sitä kautta alkanut seuraamaan tätä nuorta superlahjakkuutta. Cocoan Taito Kawata innostui ideasta ja puhalsi sen eloon. Aninan perhelääkärinä on myös pitkään toiminut Pihlajalinnan liikuntalääketieteen erikoislääkäri Petri Helenius ”, Pihlajalinnan markkinointi- ja viestintäjohtaja Pauli Waroma kertoo mainoksen syntyprosessista.

Kampanja näkyy mm. televisiossa, elokuvateattereissa, sosiaalisessa mediassa ja katukuvassa.

“Määräävä tekijä kohteiden valinnassa ovat olleet arvot”

Pauli Waroma kuvailee kampanjaa hyväksi esimerkiksi arvopohjaisesta markkinoinnista. Lue Waroman haastattelu Kauppalehdestä.