Pihlajalinnan hoitajapuhelinpalvelu on torstaista 20.5.2021 alkaen avoinna vuorokauden ympäri viikon jokaisena päivänä kaikille Pihlajalinnan työterveysasiakkaille. Samassa yhteydessä kaikille työterveysasiakkaille avataan mahdollisuus asioida hoitajan kanssa myös Pihlajalinna-terveyssovelluksessa, jossa palvelu on niin ikään saatavilla ympäri vuorokauden.
Työterveysasiakkaalla on mahdollisuus asioida hoitajan kanssa joko soittamalla tai keskustelemalla Pihlajalinna-terveyssovelluksen chatissa, mikä tuo asiakkaalle mahdollisuuden valita hänen tilanteeseensa parhaiten sopivan yhteydenottokanavan.
Palvelulaajennus ei aiheuta työterveysasiakasyrityksillemme lisäkustannuksia. Pyydämme huomioimaan, että Pihlajalinna-terveyssovelluksen etälääkäripalvelu on käytössä jatkossakin vain niillä asiakkailla, jotka siitä ovat erikseen sopineet.
Hoitajapuhelinpalvelussa ja hoitajachatissa Pihlajalinnan ammattilaiset arvioivat työterveysasiakkaan hoidon tarpeen ja kiireellisyyden. He ohjaavat asiakkaan tarvittaessa suoraan oikealle terveydenhuollon ammattilaiselle joko etävastaanotolle tai lääkärikeskukseen asiakasorganisaation kanssa sovitut käytännöt huomioiden.
Pihlajalinnan hoitajapuhelin työterveysasiakkaille
• Palvelunumero 010 312 011 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
• Avoinna joka päivä vuorokauden ympäri (19.5.2021 asti joka päivä klo 6–22).
• Palvelukielet suomi ja englanti.
• Palvelu ruotsiksi numerossa 010 312 137 arkisin klo 8–16 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
Pihlajalinna-terveyssovelluksen hoitajachat työterveysasiakkaille
• Terveyssovelluksessa asiakas keskustelee chatissa hoitajan kanssa ja saa saman palvelun kuin hoitajapuhelimessakin.
• Avoinna joka päivä vuorokauden ympäri (19.5.2021 asti joka päivä klo 6–22).
• Palvelukielet suomi ja englanti.
• Pihlajalinna-terveyssovellus on ladattavissa maksutta iPhonelle App Storesta tai Android-laitteelle Google Playsta. Tarkempi ohje sovelluksen käyttöönottoon löytyy täältä.