Pihlajalinnassa laadun ja asiakaskokemuksen kehittäminen on jatkuvaa. Pihlajalinna tähtää erinomaiseen asiakaskokemukseen kaikissa asiointikanavissa ja toimipisteissä. Antamalla palautetta asiakkaat voivat vaikuttaa siihen, että palvelut, prosessit, toimintamallit ja kohtaamispisteet ovat laadukkaita ja asiakkaan ääni on vahvasti läsnä palvelukehityksessä. Pihlajalinnassa palautteet käsitellään systemaattisesti ja jokainen pihlajalinnalainen osallistuu palautteisiin pohjautuvan toiminnan kehittämiseen.
Pyydämme palautetta ja mittaamme suositteluhalukkuutta:
Asiakaskokemusta mitataan nettosuositteluindeksin eli NPS-mittarin (Net Promoter Score) avulla. NPS on kansainvälisesti käytössä oleva asiakastyytyväisyysmittari.
Mittaus antaa meille tärkeää tietoa siitä, millainen on asiakkaidemme kokemus palvelusta ja mitkä ovat tärkeimpiä kehittämiskohteitamme. NPS-lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100 ja +100 välillä. Mikäli NPS-pisteet ovat yli 0, voidaan ajatella, että suurin osa asiakkaista suosittelisi palvelua. Yli +50 pistettä on jo erinomainen tulos.
NPS-palautekyselymme kattaa kaikki asiakasryhmät. Lähetämme asiakkaalle tekstiviestillä linkin palautekyselyyn asiointia seuraavana päivänä. Kyselyyn vastaaminen vaatii älypuhelimen. Lähetämme palautekyselyn samalle asiakkaalle enintään kerran kuukaudessa. NPS-kyselyyn vastaaminen on vapaaehtoista ja asiakkaalle täysin maksutonta.
Anna palautetta palautelomakkeella:
Keräämme asiakkailtamme palautetta toiminnan kehittämiseksi myös verkkosivujemme palautelomakkeen kautta. Myös henkilökuntamme kirjaa tarvittaessa asiakkaan antaman palautteen ja välittää sen eteenpäin.