Palaute

Asiakkaiden palaute on meille erittäin tärkeää. Voit jättää palautetta tämän lomakkeen kautta. Käsittelemme kaikki palautteet nopeasti ja otamme yhteyttä, jos toivot niin. Voit myös kysyä lomakkeen kautta Pihlajalinnan palveluista (tutkimus- ja hoito-ohjeet, hinnat yms.).

Henkilökohtaisiin terveysongelmiin liittyviin kysymyksiin emme valitettavasti voi vastata, koska katsomme, että niiden laadukas hoito vaatii aina henkilökohtaista käyntiä lääkärillä tai hoitajalla.

Jos olet tyytymätön palautteen vastaukseen, Pihlajalinnan asiakkaalla on oikeus ottaa yhteyttä Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaoikeusneuvojiin (www.kuluttajaneuvonta.fi), jotka neuvovat ja antavat opastusta sekä sovitteluapua riitatilanteissa. Mikäli erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.