Pihlajalinna logo


Ajanvaraus ja asiointi

Pihlajalinnan verkkoajanvaraus ja asiakaspalvelu palvelevat vuoden jokaisena päivänä. Tutustu tarkempiin tietoihin asioinnista ja ajanvarauksesta.

Yksityis- ja työterveysasiakkaan ajanvaraus

Suosittelemme ensisijaisesti varaamaan ajan Pihlajalinnan asiantuntijalle käyttäen verkkoajanvarausta.

Voit myös varata ajan Pihlajalinnan toimipisteestä tai asiakaspalvelun kautta numerosta 010 312 010. Puhelun hinta ajanvaraukseen on pvm/mpm.

Sekä puhelinpalvelu että verkkoajanvaraus toimivat ympäri vuoden.

Osalla Pihlajalinnan työterveysasiakkaista on käytössä Pihlajalinnan Hoitajapalvelu, joka toimii asiointikanavana työterveyteen. Tarkista työnantajaltasi, mikä palvelukanava on käytössä organisaatiossanne.

Tarkemmat ohjeistukset työterveysasiakkaana asioimiseen voit lukea täältä: Näin asioit työterveydessä

Katso tarkemmat paikkakuntakohtaiset aukioloajat ja ajanvaraustiedot toimipisteiden sivuilta: Toimipisteet

Maksaminen Epassi- tai Smartum-hyvinvointieduilla

Pihlajalinnassa voi maksaa Epassilla ja Smartumilla. Hyvinvointiedut on tarkoitettu työkykyä ylläpitävien hyvinvointi- ja terveyspalveluiden maksamiseen. Pihlajalinna tarjoaa laajasti tällaisia palveluja, mm. fysioterapiaa, hierontaa ja terveystarkastuksia. Tarkista oman yrityksesi mahdollisuudet hyvinvointiedun käyttöön.

Hyvinvointieduilla maksaminen on mahdollista toimipisteissä, joissa on asiakaspalvelu.

Pihlajalinnan perusterveyshuollon palvelut julkisen sektorin asiakkaille

Yhteystiedot löydät yhteisyhtiöiden omilta verkkosivuilta:

Soitathan meille ennen vastaanotolle tuloa asian kiireellisyyden arvioimiseksi. Puhelimitse annetaan myös hoito-ohjeita, tarvittaessa opastusta hoitoon hakeutumisessa ja ohjausta oikeaan hoito-paikkaan.

Lue lisää: Pihlajalinnan palvelut julkiselle sektorille.

Katso: Pihlajalinnan hallinnon yhteystiedot