Laatupolitiikka

Laadunhallinnan tahtotila Pihlajalinnassa 2017–2018

  • Asiakkaiden tarpeet ohjaavat palveluiden suunnittelua ja tuottamista. Olemme innovatiivisia edelläkävijöitä.
  • Potilas-/asiakasturvallisuudesta ja lainmukaisuudesta ei tingitä.
  • Potilas-/asiakastieto ja liikesalaisuudet pidetään salassa työssä ja vapaalla.
  • Tiedolla johtamista lisätään liiketoiminnan johtamisessa, kliinisessä päätöksenteossa ja muissa palveluissa.
  • Emme tee erillistä laatutyötä, vaan hyvin johdettu arkityö edistää laatua. Parannamme prosesseja jatkuvasti ja otamme opiksi.
  • Työkyky on jokaisen kunnia-asia.

Laatusertifikaatit

Pihlajalinnan yksityisten lääkärikeskusten ja hammaslääkärikeskusten toiminnalle on myönnetty ISO 9001 -laatusertifikaatti. Listan sertifioiduista toimipaikoista löydät täältä
ja täältä. Pihlajalinna Dextran ja Pihlajalinna Kampin koko toiminnalle on myönnetty myös tietoturvallisuuden hallintajärjestelmäsertifikaatti ISO/ IEC 27001.