Laatupolitiikka

Laadunhallinnan tahtotila Pihlajalinnassa 2017–2018

  1. Asiakkaiden tarpeet ohjaavat palveluiden suunnittelua ja tuottamista. Olemme innovatiivisia edelläkävijöitä.

  2. Potilas-/asiakasturvallisuudesta ja lainmukaisuudesta ei tingitä.

  3. Potilas-/asiakastieto ja liikesalaisuudet pidetään salassa työssä ja vapaalla.

  4. Tiedolla johtamista lisätään liiketoiminnan johtamisessa, kliinisessä päätöksenteossa ja muissa palveluissa.

  5. Emme tee erillistä laatutyötä, vaan hyvin johdettu arkityö edistää laatua. Parannamme prosesseja jatkuvasti ja otamme opiksi.

  6. Työkyky on jokaisen kunnia-asia.

Laatusertifikaatit

Pihlajalinnan yksityisten lääkärikeskusten ja hammaslääkärikeskusten toiminnalle on myönnetty ISO 9001 -laatusertifikaatti. Listan sertifioiduista toimipaikoista löydät täältä
ja täältä. Pihlajalinna Dextran ja Pihlajalinna Kampin koko toiminnalle on myönnetty myös tietoturvallisuuden hallintajärjestelmäsertifikaatti ISO/ IEC 27001.