Pihlajalinnan logo ja nimi valkealla seinällä vastaanottotilassa.

Omavalvonta

Pihlajalinnan omavalvontaohjelma, omavalvontasuunnitelmat ja omavalvonnan raportit.

Omavalvonta Pihlajalinnassa

Vuodenvaihteessa 2024 voimaan astunut valvontalaki säätää sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujen valvonnasta, sekä palveluntuottajan toimintaedellytyksistä, rekisteröinnistä ja omavalvonnasta. Palveluntuottajan on laadittava vastuulleen kuuluvista tehtävistä ja palveluista omavalvontaohjelma. Ohjelma kuvaa, miten palveluntuottaja järjestää ja toteuttaa omavalvontansa. Pihlajalinnan omavalvontaohjelmaa täydentävät konsernin lääkehoitosuunnitelma, tietoturvasuunnitelma ja ympäristösuunnitelma. Omavalvontaohjelma ja -suunnitelmat tarkistetaan ja päivitetään vuosittain tai tarvittaessa toiminnan tai toimintaympäristön muuttuessa.

Laatu ja turvallisuus Pihlajalinnassa

Hoitaja mittaa potilaan verenpainetta vastaanotolla.

Laatupolitiikka

Pihlajalinnan laatupolitiikka ja laadunhallintajärjestelmä tukevat Pihlajalinnan konsernin strategiaa. Yhteistä laatupolitiikkaa noudatetaan koko Pihlajalinna-konsernissa.

Pihlajalinnan logo ja nimi valkealla seinällä vastaanottotilassa.

Omavalvonta

Pihlajalinnan omavalvontaohjelma, omavalvontasuunnitelmat ja omavalvonnan raportit.

Tietosuoja ja tietoturva

Pihlajalinna-konsernin tietosuoja- ja tietoturvapolitiikka.