Laskun maksaminen (asiakkaat)

Yksityisasiakas-, yritysasiakas-, työterveys- ja vakuutuslaskutus
Puh. 010 312 090, avoinna ma–to klo 9–13

Yksityisasiakkaat, yritysasiakkaat ja työterveysasiakkaat: laskutus@pihlajalinna.fi

Vakuutusyhtiöt: vakuutus@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna käyttää Ropo Capital Oy:n maksunvalvontapalvelua, mikä tarkoittaa, että Ropo Capital Oy toimittaa laskut puolestamme.

Laskun maksamiseen liittyvät tiedustelut
Ropo Capital Oy
Avoinna ma–pe 8–20 la 10–15
Puh. 017 366 7041
www.ropo-online.fi (eräpäivän siirrot, maksusuunnitelmat, laskukopiot, laskun maksaminen, chat-palvelu)

Laskun sisältöön liittyvät tiedustelut
Pihlajalinna-konserni
Avoinna ma–to 9–13
Puh. 010 312 090
Henkilö- ja yritysasiakkaat: laskutus@pihlajalinna.fi
Vakuutusyhtiöt: vakuutus@pihlajalinna.fi

Laskun maksaminen MobilePaylla
Voit maksaa saamasi laskun MobilePaylla, jos sinulla on käytössäsi MobilePay-mobiilimaksusovellus. Kun saat paperisen laskun kotiin, skannaa puhelimesi kameralla laskussa oleva QR-koodi. Puhelimesi ehdottaa sinulle MobilePay-sovellukseen siirtymistä laskun maksamista varten. Kun olet maksanut laskun MobilePayssa, voit samalla halutessasi tilata laskun jatkossa MobilePayhin.

Hoivalaskutus
Puh. 040 660 5417
myyntireskontra@pihlajalinna.fi

Erämaksu

Tarjoamme erämaksurahoitusta yhteistyössä Svea Bankin kanssa. Lue lisää Erämaksu-sivulta.