Etävastaanottopalvelut terveyskeskuksiin

Pihlajalinna tarjoaa lääkärin etävastaanottopalvelua hyvinvointialueiden käyttöön. Palvelu mahdollistaa sen, että paikalliseen potilasmäärien lisääntymiseen pystytään reagoimaan jopa saman päivän aikana.

Terveyskeskuspotilaat odottavat saavansa lääkärin vastaanottoajan mahdollisimman nopeasti. Tästä huolimatta ei-akuutteja aikoja voidaan joillain alueilla joutua odottamaan yli kolme kuukautta. Päivystysresurssi on rajallinen ja akuutit vastaanottoajat täyttyvät nopeasti heti aamulla.

Pihlajalinnan etävastaanottopalvelu tarjoaa hyvinvointialueille erilaisia ratkaisuja näihin haasteisiin päivittäisessä terveyskeskustyössä. Etävastaanottopalvelun avulla alue kykenee reagoimaan paikalliseen kysynnän lisääntymiseen nopeasti – jopa saman päivän aikana.

Etävastaanottopalvelu koostuu seuraavista palveluista:

  • Lääkärin etävastaanotto auttaa, kun potilasta vaivaa akuutti oire tai perussairauden pahenemisvaihe, joka tarvitsee lääkärin arviota ja hoitoa samana päivänä.
  • Pitkäaikaissairauksien seurantakäynnit voidaan hoitaa joustavasti etävastaanotolla.
  • Päivystyshoitajan vastaanotto tarjoaa tuen päivystäville hoitajille, jotka tutkivat akuutteja potilaita.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Julkisen myynnin yhteystiedot