Pihlajalinna tarjoaa julkiselle sektorille terveysasemapalveluita, joissa painottuvat hoidon jatkuvuus sekä palveluiden laadun ja vaikuttavuuden parantaminen.
Pihlajalinna tarjoaa julkiselle sektorille terveysasemapalveluita, joissa painottuvat hoidon jatkuvuus sekä palveluiden laadun ja vaikuttavuuden parantaminen.
Rajallisten resurssien vuoksi terveyskeskuspotilaiden hoitoon pääsy ja hoidon aloittaminen usein pitkittyy. Pihlajalinnan terveysasemapalveluilla voidaan yhteistyössä tuoda apu nopeammin saataville.
Pihlajalinnan toimintamallissa terveyskeskuksen resurssit paranevat, odotusajat lyhenevät ja potilaat saavat oikea-aikaista hoitoa. Tarjoamme joustavia ja ammattitaitoisia lääkäri- ja hoitajapalveluita oikea-aikaisesti sekä terveyskeskuksessa paikan päällä että etäpalveluna. Huomioimme aina myös hoidon jatkuvuuden, jolloin hoidon vaikuttavuus paranee ja esimerkiksi palveluiden häiriökysyntää voidaan vähentää. Yhdessä voimme rakentaa toimivampia ratkaisuja ja varmistaa, että apua tarvitsevat saavat tarvitsemansa hoidon ajoissa.
Pihlajalinnan etävastaanottopalvelut tarjoavat helpon ja kätevän tavan tavoittaa lääkäri tai muu terveydenhuollon ammattilainen.
Etävastaanotto on erinomainen vaihtoehto monien kiireellisten ja kiireettömien terveysasioiden hoitoon, ilman tarvetta käydä toimipisteessä. Pihlajalinnan digiterveysasemalla myös hoidon jatkuvuus on huomioitu. Tarjoamme kokeneita etä- ja hybriditiimejä hyvinvointialueiden oman palvelutuotannon tueksi.
Pihlajalinnassa on vahva osaaminen ja pitkä kokemus laadukkaiden terveysasemapalveluiden tuottamisesta.
Vastaamme lähes 100 000 suomalaisen perusterveydenhuollon palveluista eri hyvinvointialueilla. Toimintamallimme mahdollistaa nopean hoitoonpääsyn ja korkean asiakastyytyväsyyden yhdistettynä hoidon jatkuvuuteen ja vaikuttavuuden tarkkaan seurantaan.
Hoidon jatkuvuus Palvelumallimme parantaa hoidon laatua ja vähentää asiakkaiden sairastavuutta. Etäpalveluiden käyttö vähentää terveydenhuollon kokonaiskysyntää, alentaa kustannuksia ja vähentää potilaiden tarvetta hakeutua päivystykseen. Hoidon jatkuvuuden varmistaminen on myös osoittautunut tärkeäksi tekijäksi potilastyytyväisyyden parantamisessa. Hoidon saatavuus ja laatu Digiterveysasemapalvelumme mahdollistaa hoidon keskittämisen paljon palveluita tarvitseville tai tietyn alueen asiakaskokonaisuuksille. Palvelun korkean laadun takaamiseksi tarjolla on kokeneita yleislääkäreitä, ja läsnäolovastaanotot järjestetään haasteellisiin ja erityistä huomiota vaativiin tilanteisiin.
Ota meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä, kerromme mielellämme yhteistyömahdollisuuksista Pihlajalinnan kanssa.
Asiakkuusjohtaja
040 359 5044
[email protected]
Valtakunnalliset asiakkuudet, Kymenlaakso, Etelä-Karjala, Itä-Uusimaa ja Keski-Uusimaa
Asiakkuusjohtaja
Asiakkuusjohtaja
Asiakkuusjohtaja
Asiakkuusjohtaja
Pihlajalinna on vaikuttavuusperusteisten palvelujen edelläkävijä. Toimintamallimme perustana ovat yhteiset tavoitteet ja saavutettujen hyötyjen jakaminen yhdessä asiakkaan kanssa.
Pihlajalinna tarjoaa julkiselle sektorille terveysasemapalveluita, joissa painottuvat hoidon jatkuvuus sekä palveluiden laadun ja vaikuttavuuden parantaminen.
Pihlajalinnan vastuulääkäripalvelu tuo ikäihmisten hoitoon tarvittavan lääketieteellisen osaamisen oikea-aikaisesti asiakkaiden käyttöön.
Mielen Pihlajalinna tarjoaa monipuolisia ja vaikuttavia palveluita mielen hyvinvoinnin tueksi. Kokeneet asiantuntijamme takaavat oikea-aikaisen hoidon kustannustehokkaasti.
Pihlajalinna tarjoaa erilaisia henkilöstöratkaisuja joustavasti erilaisiin sosiaali- ja terveydenhuollon tarpeisiin.