• Palvelut
    • Yksityisasiakkaat
      • Lääkärien vastaanotot
      • Koronatestaus
      • Päivystys
      • Tapaturmat
      • Etävastaanotot
      • Lääkärintodistukset
      • Tutkimuspalvelut
      • Toimenpiteet ja leikkaukset
      • Fysioterapiapalvelut
      • Kiropraktiikka ja naprapatia
      • Hoitajien vastaanotot
      • Rokotukset
      • Terapiapalvelut
      • Hammashoito
      • Lasten Pihlajalinna
      • Urheiluklinikka
      • Iho
      • Uni
      • Diabetesklinikka
      • Painonhallinta
      • Forever-liikuntaklubit
      • Liikuntalähete
      • Asiakkuusohjelma
    • Työterveysasiakkaat
      • Palvelut
      • Pyydä tarjous
      • Yhteystiedot
    • Kuntien asiakkaat
      • Perusterveydenhuolto ja sosiaalipalvelut
      • Erikoissairaanhoito
      • Ikipihlaja — palvelut ikäihmisille
      • Laihian Hyvinvointi
      • Erityisasumispalvelut
      • Palvelusetelit
      • Valinnanvapaus
      • Pihlajalinna-terveyssovellus
      • Vastuulääkäripalvelut
      • Etävastaanottopalvelut terveyskeskuksiin
      • Ratkaisupalvelu
      • Palvelut kunnille – myynnin yhteystiedot
    • Vakuutusasiakkaat
      • Yhteistyökumppanimme
      • Vakuutustapahtumia
  • Asiantuntijat
  • Toimipisteet
  • Tietoa meistä
    • Yhteystiedot
    • Pihlajalinna julkisen sektorin kumppanina
    • Lehdistötiedotteet
    • Medialle
    • Blogi
    • Laatupolitiikka
    • Tietosuoja ja tietoturva
    • Pihlajalinnan historia
  • Työpaikat
    • Hoito- ja muu henkilöstö
    • Lääkärit
  • Sijoittajille



Tyytyväiset asiakkaamme kertovat

Pihlajalinna Työterveydellä on tyytyväisiä asiakkaita. Tutustu asiakasorganisaatioiden kokemuksiin ja suosituksiin!

  • Eerola-Yhtiöt Oy – Tiivis yhteistyö ja ennakointi ovat meille tärkeitä työterveyshuollossa
  • Naantalin seurakuntayhtymä – Olemme olleet tyytyväisiä yrityskaupan myötä alkaneeseen asiakkuuteemme
  • Fresh Servant - Kasvu vaatii ketteryyttä työterveyskumppanilta
  • Varusteleka - Kotimaisuus vaikutti päätökseemme työterveyskumppanin valinnassa
  • Pohjois-Kymen musiikkiopisto – Arvostamme toimivaa ja hyvää työterveyspalvelua
  • Laukaan kunta - Henkilöstön tyytyväisyyteen ja jaksamiseen kiinnitetään paljon huomiota, koska hyvinvoivat työntekijät ovat voimavaramme
  • Leipomo Salonen Oy – Hyvä saavutettavuus ja räätälöitävyys olivat tärkeitä kriteereitä työterveyskumppanin valinnassa
  • Netum Oy – Pihlajalinnan laaja toimipaikkaverkosto palvelee hyvin yritystämme
  • Administer-konserni - Pihlajalinnan valtakunnallinen työterveyden kumppani
  • Alltime Oy – Meille on tärkeää työterveyspalveluiden ketteryys sekä henkilökohtaisuus
  • A-insinöörit: optimointihankkeella tuloksia
  • Työkyvyn tukemisen mallilla huikea säästö Coxalle
TyöterveysasiakkaatTyöterveys
  • Työterveysmyynti
  • Tyytyväiset asiakkaamme kertovat
    • Eerola-Yhtiöt Oy – Tiivis yhteistyö ja ennakointi ovat meille tärkeitä työterveyshuollossa
    • Naantalin seurakuntayhtymä - Avoin keskusteluyhteys luo hyvän asiakassuhteen
    • Fresh Servant – Kasvu vaatii ketteryyttä työterveys­kumppanilta
    • Varusteleka Oy – Kotimaisuus vaikutti päätökseemme työterveyskumppanin valinnassa
    • Pohjois-Kymen musiikkiopisto – Arvostamme toimivaa ja hyvää työterveyspalvelua
    • Laukaan kunta - Henkilöstön tyytyväisyyteen ja jaksamiseen kiinnitetään paljon huomiota, koska hyvinvoivat työntekijät ovat voimavaramme
    • Leipomo Salonen Oy – Hyvä saavutettavuus ja räätälöitävyys olivat tärkeitä kriteereitä työterveyskumppanin valinnassa
    • Netum Oy – Pihlajalinnan laaja toimipaikkaverkosto palvelee hyvin yritystämme
    • Alltime Oy – Meille on tärkeää työterveyspalveluiden ketteryys sekä henkilökohtaisuus
    • Administer-konserni - Pihlajalinnan valtakunnallinen työterveyden kumppani
    • A-Insinöörit – optimointihankkeella tuloksia
    • Työkyvyn tukemisen mallilla huikea säästö Coxalle
  • Palvelut
  • Edut
  • Etävastaanotto työterveysasiakkaille
  • Tutkimme ja kehitämme
  • Asiakasyritysten lomakkeet
  • Ajankohtaista työterveysasiakkaille
  • Ajankohtaista koronaviruksesta työterveysasiakkaille
  • Työterveyspalveluiden yhteystiedot
  • Työterveysportaali
  • Hyödyllisiä linkkejä työterveysasiakkaille

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelumme auttaa 24/7 numerossa:

010 312 010

Mielen Huoli -linja 010 312 023

avoinna arkisin 7-18. Linja toimii ilman ajanvarausta.

Puhelun hinta 8,4 snt/min.

  • Ajanvarauksen peruutusohjeet
  • Asiakaskokemus ja palautteet
  • Kela-korvaukset
  • Sähköinen lääkemääräys
  • Erämaksu
  • Yleiset varausehdot
  • Työterveyshuollon tarjouspyynnöt
  • Potilasasiamies
  • Potilasasiakirjojen pyynnöt
  • Puolesta asiointi
  • Henkilötietojesi käsittely
  • Tietosuoja ja tietoturva
  • Laskutustiedot (toimittajat)
  • Laskun maksaminen (asiakkaat)
  • Yhteystiedot
  • Medialle
  • Hinnastot
Yksityisyys
Siirry Oma PihlajalinnaanTyöterveysportaali