Ajanvarauksen peruutusohjeet

Varatun ajan peruuttaminen

Varatun ajan voi peruuttaa veloituksetta viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista tai peruuttamattomasta ajasta veloitamme vastaanottomaksun.

Varatun ajan voi peruuttaa Pihlajalinnan verkkopalvelussa tai puhelimitse.

Verkkopalvelussa
Pihlajalinnan toimipisteissä kirjattuja terveystietoja on mahdollista katsoa turvallisesti verkossa. Verkkopalvelussa voi myös tarkistaa tulevia ja vanhoja ajanvarauksia sekä päivittää asiakastietoja. Lisäksi on mahdollista peruuttaa sekä toimipisteessä, puhelimitse että verkkoajanvarauksen kautta varattu aika, mikäli varatun ajan ajankohtaan on yli 24 tuntia peruuttamishetkestä. Palvelu vaatii rekisteröitymisen ja tunnistautumisen. Tunnistautuminen tehdään pankkitunnuksilla. Siirry palveluun tästä.

Puhelimitse
Valtakunnallinen ajanvarauksemme palvelee numerossa 010 312 010 arkisin 7–20, lauantaisin 8–16 ja sunnuntaisin/arkipyhinä 9-17. Puhelun hinta on lanka- sekä matkaliittymästä 8,4 snt/min.

OmaDextra on nyt "Omat tiedot"

Pihlajalinnan terveystietojen asiointipalvelu, entinen OmaDextra, on osa myös uutta verkkosivustoa. Palveluun kirjaudutaan Omat tiedot –linkistä sivuston alareunasta.

Asiointipalvelussa voi katsoa Pihlajalinnan toimipisteissä kirjattuja terveystietoja, tarkistaa tulevia ja vanhoja ajanvarauksia ja päivittää asiakastietoja turvallisesti.

Jos et aikaisemmin ole käyttänyt palvelua, rekisteröityminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla.