14.2.2022 Lääkärikeskus Pihlajalinna valmistautuu 2022 Jääkiekon MM-kisoihin

Pihlajalinna on vuoden 2022 Jääkiekon MM-kisojen virallinen yhteistyökumppani. MM-kisat järjestetään Helsingissä ja yhtiön syntysijoilla Tampereella toukokuussa 2022. Pihlajalinna huolehtii pelaajien terveydestä koko turnauksen ajan. Yhteistyöhön kuuluvat muun muassa erikoislääkärikonsultaatiot, kuvantaminen ja koronatestaukset.

Kumppanuus 2022 Jääkiekon MM-kisojen kanssa sopii erinomaisesti Pihlajalinnalle. Yhtiöllä on vankkaa osaamista urheilijan hoidosta ja terveyden tukemisesta. Lisäksi yhtiö on pitkäaikainen eri urheiluseurojen ja lajiliittojen kumppani Suomessa. Tavoitteena on vahvistaa Pihlajalinnan tunnettuutta niin ammattiurheilijoiden kuin eri lajien harrastajien parissa.

− Odotamme jo innolla tulevia Jääkiekon MM-kotikisoja. Meidän asiantuntijamme tuntevat jääkiekon niin lajina kuin siihen liittyvien vammojen kautta. Tärkeä osa urheiluyhteistyötä on urheilijan hyvinvoinnin tukeminen ja vammojen ennaltaehkäisy. Haluamme myös varmistaa, että urheilijat pääsevät nopeasti tutkimuksiin, hoitoon ja tarpeen mukaan kuntoutukseen, Pihlajalinnan toimitusjohtaja Joni Aaltonen toteaa.

Pihlajalinnassa urheilijoiden hoidon osaaminen vahvistui entisestään, kun Pohjola Sairaala siirtyi helmikuussa osaksi Pihlajalinnaa.

− Meillä on nyt tarjolla kaikki tarvittavat terveyspalvelut ja kansainvälisestikin huipputason ortopediaa. Urheilijoita hoitavat luotetut, alan parhaat ortopedian ja liikuntalääketieteen ammattilaiset, Aaltonen painottaa.

Jääkiekon MM-kisat alkaa alkulohkojen otteluilla 13.5. Turnaus huipentuu 29.5.2022 finaaliin ja pronssiotteluun. Lue lisää MM-kisojen verkkosivuilta.

2022 IIHFWM Logo