31.10.2019 Minna Ristiniemestä Pihlajalinnan Pohjanmaan aluejohtaja

Lääketieteen lisensiaatti ja plastiikkakirurgian erikoislääkäri Minna Ristiniemi on nimitetty Pihlajalinnan Pohjanmaan aluejohtajaksi 1.11.2019 alkaen. Ristiniemi toimii Pihlajalinnassa myös Pohjois-Suomen alueen vastaavana lääkärinä.

Ristiniemi, 49, on valmistunut fysioterapeutiksi vuonna 1993 ja lääketieteen lisensiaatiksi vuonna 2000. Hän on ollut kirurgiaan erikoistuvana lääkärinä Seinäjoen keskussairaalassa ja plastiikkakirurgiaan erikoistuvana lääkärinä Töölön sairaalassa ja Tampereen yliopistollisessa sairaalassa.

Ristiniemi on toiminut yli kymmenen vuoden ajan plastiikkakirurgian osastonylilääkärinä Seinäjoen keskussairaalassa. Ylilääkärin työn ohella hän on toiminut ammatinharjoittajana Terveystalolla, Seinäjoen Lääkäritalolla ja Pihlajalinnassa.

Ristiniemi ottaa uuden työn vastaan innolla. “Odotan innokkaasti kaiken uuden oppimista sekä minulle uudenlaisten haasteiden ratkomista.”

"Haluan toivottaa Minnan lämpimästi tervetulleeksi. Hienoa, että saimme kokeneen erikoislääkärin johtamaan Pohjanmaan aluetta ja toimimaan Pohjois-Suomen vastaavana lääkärinä. Minna lähtee kehittämään Pihlajalinnan lääkärikeskustoimintaa ja kumppanuuksia alueella", kertoo Pihlajalinnan operatiivinen johtaja Teija Kulmala.

Aiemmin Pohjanmaan aluejohtajana toiminut Tero Järvinen jatkaa Pihlajalinnassa Kuusiolinnan Terveyden ja Laihian Hyvinvoinnin toimitusjohtajana sekä on toiminut syksystä 2019 alkaen myös Kolmostien Terveyden toimitusjohtajana.