9.9.2019 Kanta-Hämeen aluejohtajaksi Arvo Haapanen

Kanta-Hämeen aluejohtajana toiminut Tiina Halinen on irtisanoutunut tehtävästään. Hänen tilalleen on nimitetty lääketieteen lisensiaatti ja geriatrian erikoislääkäri Arvo Haapanen.

Hämeenlinnalainen Haapanen on työskennellyt Linnan Klinikalla heinäkuusta 2017. Yrityskaupan myötä hän siirtyi Pihlajalinnan palvelukseen alkuvuonna 2018. Pihlajalinnassa hän on toiminut Kanta-Hämeen lääkärikeskusten vastaavana lääkärinä ja Hattulan terveyspalveluiden johtavana lääkärinä.

Aiempaa työkokemusta Haapasella on muun muassa Mäntsälän terveyskeskuksesta, Peijaksen terveyskeskuspäivystyksestä sekä yksityisvastaanotolta. Geriatrin erikoistumispalvelunsa hän on suorittanut Kanta-Hämeen keskussairaalassa, Hämeenlinnan terveyskeskuksessa ja Lapin keskussairaalassa Rovaniemellä.

"Kiitän Tiinaa lämpimästi hänen Kanta-Hämeessä tekemästään työstä ja toivotan hänelle menestystä tulevaan. Arvo on tehnyt hyvää työtä lääkärikeskuksissa ja Hattulassa, joten uskon, että hänellä on hyvät mahdollisuudet kehittää palvelukokonaisuuttamme Kanta-Hämeessä", kertoo Pihlajalinnan operatiivinen johtaja Teija Kulmala.

operatiivinen johtaja Teija Kulmala, p. 050 347 4661
aluejohtaja Arvo Haapanen, p. 050 451 2709