Pihlajalinna vahvistaa toimipisteverkostoaan Keski-Suomessa – Seppälääkärit ja Seppämagneetti siirtyivät Pihlajalinnan omistukseen

4.10.2022

Jyväskylän Seppälässä (os. Ahjokatu 11) toimiva yksityinen lääkärikeskus Seppälääkärit ja samoissa tiloissa sijaitseva Seppämagneetti siirtyivät Pihlajalinnan omistukseen lokakuun alussa. Yhdistymisen tavoitteena on tarjota entistäkin monipuolisempia, laadukkaampia ja vaikuttavampia terveyspalveluita.

Strategiansa mukaisesti Pihlajalinna vahvistaa toimipisteverkostoaan Keski-Suomessa. Osaksi Pihlajalinnaa siirtynyt Seppälääkärit tarjoaa kattavat yleis- ja erikoislääkärin vastaanotot ja on keskittynyt tuottamaan kokonaisvaltaisia terveyspalveluita niin perheen pienimmille kuin iäkkäämmille asiakkaillekin. Seppämagneetti on kuvantamiskeskus, jonka palveluihin kuuluvat magneetti- ja röntgenkuvaukset, mammografia sekä ultraäänitutkimukset.

– Kauppojen myötä markkina-asemamme ja palveluvalikoimamme laajenee. Kasvavilla resursseilla meillä on mahdollisuus tarjota entistäkin laadukkaampia ja vaikuttavia palveluita alueen asiakkaille, Pihlajalinnan Keski-Suomen aluejohtaja Sanna Poikonen sanoo.

Poikonen iloitsee yhdistymisen tuomista mahdollisuuksista myös henkilöstön ja ammatinharjoittajien näkökulmasta.

– Eri erikoisalojen ammattilaisille tämä tarkoittaa lisää monipuolisia työmahdollisuuksia ja urapolkuja, Poikonen sanoo.

Seppälääkäreiden ja Seppämagneetin yhdistyminen osaksi Pihlajalinnaa näkyy asiakkaille toistaiseksi vain nimen muutoksena, ja jatkossa palvelemme nimellä Pihlajalinna Seppälääkärit ja Pihlajalinna Seppämagneetti.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt

Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Pihlajalinna