31.1.2018 Pihlajalinna ja Lumilautaliitto jatkavat hienoa yhteistyötään

lumilautaliitto-joukkue

Kaksi vahvaa, vauhdikasta tekijää jatkavat hienoa yhteistyötä, kun Pihlajalinna ja Lumilautaliitto A-maajoukkueen kera sopivat kumppanuudesta käynnissä olevalle kaudelle. Lumilautaliitto on aiemmin tehnyt yhteistyötä nykyisin osana Pihlajalinnaa olevan Dextra Urheiluklinikan kanssa.

”Olemme erittäin tyytyväisiä, että hienosti sujunut yhteistyömme jatkuu Pihlajalinnan kanssa. A-maajoukkuelaskijoillemme on ensiarvoisen tärkeää, että heidän hoitonsa on osaavissa käsissä ja tutut lääkärit ovat tukena niin ennaltaehkäisevässä kuin akuutissakin terveydenhuollossa”, Lumilautaliiton toiminnanjohtaja__ Mika Andersson__ kertoo.

”On hienoa jatkaa toimivaa yhteistyötä maajoukkueen mainioiden laskijoiden ja koko lumilautaliiton kanssa. Yhteistyö on toiminut matalla kynnyksellä tuttujen, rentojen ja avointen laskijoiden kanssa”, sanoo Pihlajalinnan ylilääkäri Mikko Kirjavainen.

Joukkueen päävalmentaja, Antti Koskinen toteaa: ”Tavoitteena on pitää laskijat terveinä ja ehjinä sekä pitäytyä edelleen maailman huipulla. Pihlajalinnan yhteistyöllä on suuri merkitys siihen, että laskijamme pysyvät terveinä ja iskukykyisinä koko kauden ajan” Antti paljastaa kauteen valmistautumisesta: ”Erityisesti ennaltaehkäisevään terveydenhuoltoon on kiinnitetty entistä enemmän huomiota ja erinomainen yhteistyö lääkäreiden ja kehonhuollon kanssa on tuottanut toivottua tulosta. Pihlajalinnan yhteyslääkäri Klaus Köhler kävi keväällä laskijoita läpi yhdessä kehonhuoltajamme kanssa. Tästä työstä saimme kautta varten tärkeää tietoa siitä, missä kunkin laskijan kunnon suhteen mennään. Tälle pohjalle on ollut hyvä rakentaa.”