19.5.2021 Pihlajalinnasta 2022 Jääkiekon MM-kisojen virallinen yhteistyökumppani

Koko Suomen lääkärikeskus Pihlajalinna on 2022 Jääkiekon MM-kisojen virallinen yhteistyökumppani. MM-kisat järjestetään Tampereella ja Helsingissä 13.-29.5.2022.

"Kumppanuus 2022 Jääkiekon MM-kisojen kanssa on meille nappivalinta. Yhteiset tavoitteet ja arvot kisojen kanssa löytyivät luontevasti ja helposti. Leijonat pelaavat kaikki ottelunsa Tampereelle valmistuvalla Kansi Arenalla, joten odotan itsekin kotikisoja malttamattomana", kertoo toimitusjohtaja Joni Aaltonen Pihlajalinnan pääkonttorilta Tampereelta.

Pihlajalinnalla on vankka kokemus urheilun tukemisesta.

"Me olemme monien suomalaisten urheiluseurojen pitkäaikainen ja luotettu kumppani. Meidän lääkärimme tuntevat eri lajit ja niille tyypillisten vammojen hoidon. Urheilija pääsee aina nopeasti tutkimuksiin, hoitoon, mahdolliseen leikkaukseen ja kuntoutukseen. Tärkeä osa urheiluseurayhteistyötä on myös vammojen ennaltaehkäisy", Aaltonen painottaa.

Jääkiekon MM-kisojen lipunmyynti käynnistyy 2.9.2021. Tampereen otteluiden liput tulevat myyntiin lippuarvonnan kautta. Arvonnassa on mahdollisuus voittaa osto-oikeuksia Tampereella pelattavien otteluiden päivälippuihin. Lippuarvontaan osallistuminen on käynnissä 2.–26.9.2021. Lippuarvontaan kuuluvat kaikki Tampereella pelattavat ottelut alkusarjapeleistä finaaleihin.