Pihlajalinna ja Karelia Magneetti yhteistyöhön Joensuussa

Pihlajalinna ja Karelia Magneetti aloittavat tiiviin yhteistyön Joensuun alueen kasvaviin tarpeisiin. Jatkossa Karelia Magneetti tarjoaa Pihlajalinnan asiakkaille natiiviröntgenpalvelut sekä lisäkapasiteettia muuhun kuvantamiseen, kuten mammografiaan ja magneettiin.

Lehdistötiedote, 26.1.2023, klo 13.30

Pihlajalinnan Joensuun lääkärikeskus ja Karelia Magneetti ovat sijainniltaan asiakkaille helposti saavutettavissa sisätilojen kautta Joensuun Torikadulla. Tämä varmistaa, että asiakkaiden on helppo liikkua lääkärin vastaanoton ja kuvantamisen välillä.
– Yhteistyö Karelia Magneetin kanssa on luonteva osa toimintaamme, sillä etsimme aina parhaita ratkaisuja asiakkaidemme tarpeisiin. Lisäkapasiteetti mahdollistaa myös yhä kattavammat ja nopeammat palvelut kaikille asiakasryhmillemme, työterveyshuolto mukaan lukien. Olemme erittäin iloisia alkavasta yhteistyöstä, sanoo Pihlajalinnan aluejohtaja Saila Haatainen.
– Paikallisena pienyrityksenä olemme erittäin tyytyväisiä nyt alkavasta tiiviistä yhteistyöstä Pihlajalinnan kanssa. Tarjoamme mielellämme asiantuntevan henkilökuntamme sekä edistyksellisen ja laadukkaan teknologiamme, kuten 3T MRI magneettilaitteen Pihlajalinnan asiakkaiden käyttöön, sanoo Kareali Magneetin hallituksen puheenjohtaja Urho Väätäinen.

Lisätiedot
Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Pihlajalinna, puh. 040 5885 343, [email protected]