Pihlajalinnan johtavaksi työterveyslääkäriksi Henni Hyytiä- Ilmonen

Työterveyshuollon erikoislääkäri Henni Hyytiä-Ilmonen aloittaa Pihlajalinnan johtavana työterveyslääkärinä ja yksityisten terveyspalveluiden sekä lääketieteellisen johtoryhmän jäsenenä 1.4.2023. Hyytiä-Ilmonen vastaa Pihlajalinnan työterveyden lääketieteellisestä laadusta sekä vaikuttavuuden kehittämisestä tiiviissä yhteistyössä yksityisten terveyspalveluiden liiketoiminnan kanssa. Hyytiä-Ilmonen raportoi Pihlajalinnan lääketieteelliselle johtajalle Sari Riihijärvelle.

Lehdistötiedote, 31.3.2023, klo 9.30

Henni Hyytiä-Ilmonen on työskennellyt Pihlajalinnassa tammikuusta 2022, jolloin hän aloitti Lahden lääkärikeskuksen vastaavana lääkärinä ja vastaavana työterveyslääkärinä.

– Pihlajalinnan työterveyden liiketoiminta on kasvanut voimakkaasti viime vuosina, ja yhtiön työterveyden vaikutuspiirissä on jo 280 000 henkilöä. Olemme yhtiönä aitiopaikalla vaikuttamassa niin suomalaisten työkykyyn kuin yritysten menestymiseen hyvinvoivan henkilöstön avulla. Työterveyden ennaltaehkäisevällä työllä edistämme osaltamme työkykyä, ja näin vähennämme niin yritysten kuin yhteiskunnan kulujen muodostumista. Uskon vahvasti siihen, että panostaminen työkykyjohtamiseen edistää henkilöstön hyvinvointia. Tämä auttaa niin yksilöitä, työyhteisöjä kuin yrityksiä menestymään alati kiihtyvässä työelämän murroksessa, sanoo Henni Hyytiä-Ilmonen.

– Olen erittäin iloinen, että saamme Hennin kehittämään työterveyden toimintojamme. Pihlajalinna on haastaja työterveyshuollon markkinalla. Kattavat ja laadukkaat palvelumme sekä panostukset erityisesti ennaltaehkäisevään hoitoon työkyvyn ylläpitämiseksi sekä tiedolla johtamiseen antavat meille erinomaiset mahdollisuudet markkinassa, sanoo Pihlajalinnan lääketieteellinen johtaja Sari Riihijärvi.

henni-hyytia-ilmonen

Lisätiedot
Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, puh. 040 5885 343 tai [email protected]