23.11.2020 Pihlajalinna vastaa Jyväskylän Huhtasuon terveysaseman toiminnasta 1.12.2020 alkaen

Jyväskylän Huhtasuon terveysaseman palveluntuottajaksi vaihtuu Pihlajalinna joulukuun alussa. Tämä ei aiheuta muutoksia terveysaseman toiminnassa, vaan palvelut ja puhelinnumerot säilyvät ennallaan.

Jatkossa Pihlajalinna vastaa Huhtasuon terveysaseman kiireettömästä ja kiireellisestä hoidosta. Muista terveysaseman palveluista, esimerkiksi neuvolasta, suun terveydenhuollosta, fysioterapiasta, sosiaaliohjauksesta sekä mielenterveys- ja päihdepalveluista vastaa jatkossakin Jyväskylän kaupunki.

”Tavoitteenamme on tuoda laadukasta vastaanottotoimintaa Huhtasuolle lähi- ja etävastaanottoja hyödyntäen. Muokkaamme käytänteitä yhdistäen nykyisen hyvän hoitajatiimimallin uusiin toimintatapoihin, kuten etäpalveluihin, jolloin vastaanottotoiminnan saatavuus ja saavutettavuus paranevat Huhtasuolla”, Pihlajalinnan Keski-Suomen aluejohtaja Sanna Poikonen kertoo.

Pihlajalinna on suomalainen pörssiyhtiö, joka on lähes kokonaan suomalaisomistuksessa ja maksaa kaikki veronsa Suomeen. Pihlajalinnan tehtävä on auttaa suomalaisia elämään parempaa elämää ja rakentaa palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen. Konsernin arvoja ovat eettisyys, energisyys ja ennakkoluulottomuus.

Terveysasema on avoinna maanantaista perjantaihin 8−16. Ajanvarauksen puhelinnumero on 014 266 0121. Huhtasuon terveysaseman verkkosivut aukeavat tällä viikolla osoitteeseen terveysasema.pihlajalinna.fi/huhtasuo

Lisätiedot:
aluejohtaja Sanna Poikonen