10.6.2022 Pihlajalinna Oulun yksityisasiakkaiden uusi päätoimipiste Hiiroseen

Pihlajalinna Oulun yksityisasiakkaiden lääkärikeskus- ja sairaalapalvelut ovat muuttaneet. Palvelut ovat siirtyneet maaliskuusta alkaen Isokadulta Hiiroseen Kiilakivenkujalle entisen Pohjola Sairaalan tiloihin. Oulun työterveyspalveluita tuotetaan Isokadulla, Hallituskadulla ja Rehapoliksessa.

Pihlajalinna Oulun uusi päätoimipiste sijaitsee Hiirosessa. Yksikössä toimii erikoislääkäritasoinen tapaturmapäivystys ja kuvantamistutkimukset kaikkina aukioloaikoina maanantaista perjantaihin klo 8–21 ja viikonloppuisin sekä pyhäpäivinä klo 11–18.

Isokadun toimipiste toimii edelleen työterveyshuollon keskuksena, jossa asiakkaille on tarjolla jatkossakin laajat laboratorio- ja kuvantamispalvelut. Työterveyspalveluja tuotetaan kuitenkin edelleen myös Hallituskadulla ja Rehapoliksessa, sekä tietyiltä osin jo myös Hiirosessa.

− Muuton jälkeen asiakas saa Hiirosen toimipisteestä kaikki palvelut saman katon alta. Se palvelee kunta-asiakkaita, yksityisasiakkaita sekä kaikkien vakuutusyhtiöiden asiakkaita. Meillä on myös huipputasoinen tapaturmapäivystys, jossa erikoislääkärille pääsee ilman ajanvarausta. Toimintamme on vahvalla pohjalla ja tukevassa kasvussa, aluejohtaja Ville Valkama kertoo.

Muuttovaiheessa asiakkaan on ajanvarauksen yhteydessä ensisijaisen tärkeää tarkastaa, missä toimipisteessä oman palvelun vastaanotto on.

Tutustu tarkemmin Pihlajalinna Hiironen -toimipisteeseen.