6.6.2019 Pihlajalinna vahvistaa toimipisteverkostoaan pääkaupunkiseudulla

Pihlajalinnan Kaivokadun ja Kampin lääkärikeskukset yhdistyvät vuoden 2019 lopussa. Uudet, yhteiset tilat avataan tammikuun 2020 alussa Helsingin ydinkeskustaan Hämäläisten taloon (os. Urho Kekkosen katu 4–6).

”Pihlajalinna on kasvanut vahvasti Helsingin keskustassa, ja nyt meillä on tarve suuremmille tiloille. Uudessa lääkärikeskuksessa voimme tarjota laajat palvelut saman katon alla ja lisätä erikoislääkärivastaanottotoimintaa Helsingin keskustan alueella. Lisäksi aiemmin kahdessa toimipisteessä toimineet työterveystiimimme voivat jatkossa palvella asiakkaita samassa kerroksessa”, Pihlajalinnan Uudenmaan aluejohtaja Riia Siivikko kertoo.

Uudessa toimipisteessä on tarjolla kuvantamis- ja laboratoriopalvelut, työterveyspalvelut sekä lääkärin ja hoitajan vastaanotot ja fysioterapia.

Pihlajalinna avaa myös uuden lääkärikeskuksen Espooseen osana valtakunnallista laajentumistaan. Lokakuussa Leppävaaraan kauppakeskus Sellon välittömään läheisyyteen (os. Leppävaarankatu 7) avattavan lääkärikeskuksen palveluihin kuuluvat lääkärin ja hoitajan vastaanottojen lisäksi kuvantamis-, laboratorio- ja työterveyspalvelut.

”Espoon uusi lääkärikeskus tukee erinomaisesti Pihlajalinnan kasvavaa palveluverkostoa pääkaupunkiseudulla. Uudessa yksikössä panostamme erityisesti työterveyshuoltoon toiminnan käynnistyessä”, Siivikko kertoo.

Espoon yksikköön rekrytoidaan parhaillaan henkilöstöä.

Riia Siivikko, aluejohtaja, Uusimaa