19.3.2018 Seinäjoelle on avautunut uusi täyden palvelun lääkärikeskus – avoimet ovet 24.3.

Pihlajalinna on avannut lääkärikeskuksen Seinäjoen keskustaan osoitteeseen Keskuskatu 5.

Uusi lääkärikeskus on täyden palvelun kokonaisuus. Seinäjoen Pihlajalinnasta löytyy yleis- ja erikoislääkärien sekä fysioterapeuttien vastaanotot ja kattavat työterveyspalvelut. Leikkaussalit ja heräämötilat saadaan käyttöön toukokuussa. Myös tutkimuspalvelut ovat laajat, sillä laboratorion ja peruskuvantamisen lisäksi lääkärikeskuksessa on magneettikuvauslaite.

Seinäjoen hammasklinikka palvelee edelleen tutussa paikassa Hyllykalliolla osoitteessa Lieskatie 2.

”Olemme erittäin tyytyväisiä Pihlajalinnan lääkärikeskuksen toiminnan käynnistymiseen uusissa, viihtyisissä ja ajanmukaisissa tiloissa Seinäjoen keskustassa. Lääkärikeskuksemme on loistavasti asiakkaiden saavutettavissa, tulivatpa he omalla autollaan tai julkisilla”, kertoo Pihlajalinnan Pohjanmaan alueen liiketoimintajohtaja Tero Järvinen.

Palvelupäällikkö Jaana Perälä-Haapa-aho odottaa mielenkiinnolla asiakkaiden mielipiteitä ja kokemuksia uudesta lääkärikeskuksesta: ”Henkilökunnan kanssa on tehty kovasti töitä, ja nyt kaikki on valmista asiakkaita varten. Toivon, että voimme tarjota asiakkaille miellyttävän käynnin ja että meillä voi viihtyä.”

”Leikkaustoimintaa varten uudet tilamme valmistuvat toukokuun alussa. Olemme täydessä valmiudessa palvelemaan asiakkaita myös sote-uudistuksen toteuduttua. Odotamme asiakkaan valinnanvapauden toteutumista positiivisin mielin. Jo tällä hetkellä meillä on merkittäviä ja laajoja kunta-asiakkuuksia, kuten Kuusiokunnat Etelä-Pohjanmaalla”, Tero Järvinen toteaa.

Avoimet ovet 24.3.

Avointen ovien päivänä 24.3.2018 klo 10–16 kaupunkilaiset pääsevät tutustumaan lääkärikeskuksen toimitiloihin. Ohjelmassa on mm. kasvomaalausta, taikuriesityksiä sekä verenpaineen ja verensokerin mittauksia. Tapahtumassa seikkailee Pihlajalinnan oma kettu ja tarjolla on myös leivoskahvit. Avointen ovien vieraat voivat pysäköidä ilmaiseksi Toriparkissa kahden tunnin ajan.

Jaana Perälä-Haapa-aho, palvelupäällikkö
p. 050 452 9382 tai sp. [email protected]