Pihlajalinna vahvistaa asemaansa Kainuussa – uusi lääkärikeskus avasi ovensa Kajaanissa

Pihlajalinna on avannut uuden lääkärikeskuksen Kajaaniin. Laajentumisen myötä Pihlajalinna vahvistaa asemaansa Kainuun alueella tarjoten alueen asiakkaille laajan valikoiman terveyspalveluja. Uusi lääkärikeskus sijaitsee osoitteessa Rajakatu 3, josta jatkossa löytyy yleis- ja erikoislääkärien vastaanotot sekä laboratorio- ja fysioterapiapalvelut niin yksityis- kuin työterveysasiakkaille.

Lehdistötiedote, 3.4.2023, klo 9.00

Pihlajalinna laajensi vuoden 2022 lopulla toimintaansa Kainuun alueelle Sotkamoon, Kuhmoon ja Suomussalmelle, kun yksityinen lääkärikeskus MediEllen siirtyi Pihlajalinnan omistukseen. Vuoden 2023 alusta työterveyspalvelut avautuivat myös Kajaanissa. Nyt palveluvalikoimaa laajennetaan Kajaanissa entisestään yleislääkärin, lastentautien erikoislääkärin, ihotautien ja allergologian erikoislääkärin, ortopedin, fysiatrin, gynekologin, yleiskirurgin, neurokirurgin ja plastiikkakirurgin palveluilla.

– On hienoa päästä avaamaan lääkärikeskus Kajaaniin ja vahvistaa jalansijaamme Kainuussa, jossa palveluillamme on selkeä, kasvava kysyntä. Uudella avauksella parannamme entisestään palveluitamme ja niiden saatavuutta alueen asukkaille sekä vakuutusyhtiö- ja työterveyskumppaneillemme, sanoo Pihlajalinnan Pohjois-Suomen aluejohtaja Ville Valkama.

– Pihlajalinna on kotimainen, yli 20 vuotta toiminut ja kasvava koko Suomen lääkärikeskus, joka tarjoaa paitsi laadukkaita ja vaikuttavia terveydenhuollon palveluja asiakkaille, myös monipuolisia työmahdollisuuksia ja urapolkuja terveydenhuollon ammattilaisille. Olemmekin saaneet Kajaaniin ja laajasti koko Kainuun alueelle yleis- ja erikoislääkäriosaajien joukon, minkä myötä pyrimme helpottamaan kainuulaisten hoitoon pääsyä entisestään, kertoo Pihlajalinna Kainuun vastaava lääkäri Marjo Pantti.

Pihlajalinna Kajaanin lääkärikeskus aloitti toimintansa Rajakadulla 3.4.2023. Alkuvuodesta käynnistyneet työterveyshuollon palvelut muuttivat myös samaan osoitteeseen.

– Kajaanin toimipisteen sijainti on paikallisille varsin tuttu. Pysäköintitilaa on reilusti ja palvelumme ovat helposti saavutettavissa. Pihlajalinnan osaava tiimimme on valmiina palvelemaan kajaanilaisia ja vahvistamaan alueen hyvinvointia ja elinvoimaa, Pantti lisää.

Pihlajalinna Kajaani
Rajakatu 3, 87100 Kajaani
Avoinna ma–to 8–16, pe 8–14, ajanvarauksella sopimuksen mukaan
Ajanvaraus numerosta 010 312 010 tai verkosta:
Pihlajalinna Kajaani

Lisätietoja: