8.9.2022 Pihlajalinna ja Suomen Jääkiekkoliitto aloittavat monivuotisen yhteistyön – vastuullisuus ja juniorityön tuki kumppanuuden kulmakivinä

Pihlajalinna on Suomen Jääkiekkoliiton ja Leijonien uusi pääyhteistyökumppani. Yhteistyön tavoite on tukea kaikkien jääkiekon harrastajien ja fanien terveellistä elämäntapaa. Sopimus kattaa liiton lisäksi miesten A-maajoukkueen, naisten maajoukkueen, nuorten maajoukkueet sekä tyttöjen maajoukkueen.

Leijonat-X-Pihlajalinna-43

Monipuolisesti yksityisiä terveyspalveluja lääkärikeskusverkostossaan tarjoava Pihlajalinna haluaa olla entistä näkyvämpi osa suomalaista jääkiekkoa tulevina vuosina. Yhtiölle on tärkeää olla mukana tukemassa urheilua ja urheilukulttuuria, mihin jääkiekko Suomen suosituimpana ja erityistä yhteisöllisyyttä vaalivana lajina tarjoaa erinomaisen alustan. Yhteistyösopimus on tehty seuraaville kolmelle vuodelle, ja lisäksi siihen sisältyy optio lisävuosista.

– Jaamme Suomen Jääkiekkoliiton kanssa yhteiset arvot liikunnan ja urheilun hyödyistä meidän kaikkien hyvinvointiin. Nyt meillä on yhdessä mahdollisuus kannustaa lapsia, nuoria ja varttuneempaakin väestöä liikunnalliseen ja terveelliseen elämäntapaan. Tähän voimme antaa oman panoksemme erityisesti juniorityön tuen kautta, Pihlajalinnan toimitusjohtaja Joni Aaltonen sanoo.

– Olemme tietenkin innoissamme saadessamme kertoa alkavasta yhteistyöstä juuri nyt, kun Leijonat tähtäävät ensi kevään kotikisoihin, Aaltonen jatkaa.

Suomen Jääkiekkoliiton myynti- ja markkinointijohtaja Lassi Rönkkönen toivottaa Pihlajalinnan tervetulleeksi leijonaperheeseen.

– Tämä tulee tarjoamaan uudenlaisia mahdollisuuksia ja pelinavauksia sekä Leijonille että myös juniorijääkiekon puolelle. Odotamme innolla kumppanuutta Pihlajalinnan kanssa, Rönkkönen sanoo.

Ensi kevään kotikisoissa Leijonat pukevat Pihlajalinnan logolla varustetut kypärät päähänsä ensi kertaa MM-jäillä. Leijonakypärien ulkoasu herättää tunnetusti Suomen jääkiekkofaneissa suuria tunteita.

– Leijonien peliasun mainosmuutos nostatti viime keväänä paljon keskustelua kansalaisten keskuudessa ja mediassa. Odotammekin uteliaina, miten uuteen logoon kypärässä suhtaudutaan, sanoo Pihlajalinnan brändistä ja kumppanuuksista vastaava johtaja Suvi Syrjälä.

Inspiraatiota liikunnalliseen elämäntapaan

Pihlajalinna ja Jääkiekkoliitto suunnittelevat parhaillaan erilaisia toimia yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Tärkeitä teemoja yhteistyössä ovat muun muassa vastuullisuus, suomalaisten kannustaminen liikkumaan sekä junioritoiminnan konkreettinen tuki.

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottajista, ja yhtiö kantaa vastuunsa terveyden ja hyvinvoinnin edistämisestä kaikkialla Suomessa.

– Asiantuntijamme ovat vaikuttavasti läsnä urheilijoiden arjessa. Pihlajalinnan Urheiluklinikka -konsepti niputtaa erityisesti urheilijoiden ja urheiluseurojen terveyspalveluvalikoiman toimivaksi, moniammatilliseksi kokonaisuudeksi, Suvi Syrjälä kiteyttää.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Pihlajalinna:
Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, p. 040 5885 343 tai [email protected]

Suomen Jääkiekkoliitto:
Lassi Rönkkönen, myynti- ja markkinointijohtaja

FIN24 BJÖRNINEN Hannes-43

Pihlajalinna ja HIFK jatkavat pitkäaikaista yhteistyötään
Tietoa meistä
Medialle