4.6.2018 Pihlajalinna ostaa Turun Leaf Areenan

Pihlajalinna Oyj:n tytäryhtiö Pihlajalinna Liikuntakeskukset Oy ostaa nykyisiltä henkilöomistajilta Leaf Areena Oy:n koko osakekannan.

”Leaf Areena on Turun suurin liikuntakeskus. Kattava liikuntatarjonta ja palvelu edustavat sitä korkeaa laatua, jota Pihlajalinnan liikuntakeskuksissa vaalimme. On hienoa saada mukaan Turun monipuolisin toimija”, sanoo Pihlajalinna Liikuntakeskukset Oy:n toimitusjohtaja Mikko Mustala.

Yrityskauppa vahvistaa Pihlajalinnan liikuntakeskusten kasvua Suomen johtavaksi liikunta- ja hyvinvointialan toimijaksi. Leaf Areena on Turun alueen suurin koko perheen liikunta- ja elämyskeskus. Yli 10 000 neliömetrin tiloissa on kuntosali, golfmaailma, lukuisia peliareenoita, lasten seikkailuareena sekä sauna- ja neuvottelutilat.

Liikuntakeskustoiminta täydentää Turun alueella erinomaisesti Pihlajalinnan ennaltaehkäisevää toimintaa työterveyshuollossa ja asiakkaiden kuntoutumista erikoissairaanhoidon toimenpiteiden jälkeen.

“Kotimainen Pihlajalinna tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden kehittää Leaf Areenan laadukasta toimintaa myös jatkossa”, sanoo Leaf Areena Oy:n toimitusjohtaja Pasi Kuutti. ”Pihlajalinna omistajana tulee lisäämään asiakkaidemme palvelutarjontaa entisestään.”

Leaf Areena Oy:n liikevaihto on noin 2 miljoonaa euroa vuodessa. Pihlajalinnan liikuntakeskuksiin kuuluu myös kymmenen Forever-kuntoklubia.

Lisätietoja:
Mikko Mustala