31.3.2022 Pihlajalinna ja FC Reipas monivuotiseen yhteistyöhön

Pihlajalinna ja lahtelainen jalkapalloseura FC Reipas ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka astuu voimaan 1. huhtikuuta. Sopimus on voimassa vuoden 2023 loppuun asti. Lisäksi sopimuksessa on optio kahdelle lisävuodelle.

FC Reipas on lahtelainen juniorijalkapalloseura, jolla on toimintaa kaikissa tyttöjen ja poikien ikäluokissa. Seura on Palloliittoon rekisteröityjen pelaajien perusteella Lahden alueen suurin junioriseura lähes 1200 pelaajalla. FC Reipas on Suomen Palloliiton jäsenseura ja on saavuttanut liiton laatuseurajärjestelmässä tason 4/5.

Yhteistyösopimuksen myötä Pihlajalinna on FC Reippaan terveydenhuollon kumppani. Sopimus sisältää muun muassa seuran jäsenille terveystarkastukset, niihin kuuluvat laboratoriopalvelut ja vamman sattuessa sujuvan ja nopean hoitopolun. Pihlajalinna toimii jatkossa myös FC Reippaan työterveyspalvelujen tuottajana.

Pihlajalinna tulee järjestämään FC Reippaan jäsenille ja toimihenkilöille muun muassa koulutustilaisuuksia ravinnosta, urheilijan ensiavusta ja fysiikasta. Lisäksi Pihlajalinna tulee näkymään Reippaan peliasuissa, tapahtumissa, verkkosivuilla ja erilaisissa julkaisuissa.

− Meille on tärkeää olla suomalaisten urheiluseurojen pitkäaikainen ja luotettu kumppani. Odotan innolla yhteistyötä Lahden alueen suurimman juniorijalkapalloseuran, FC Reippaan kanssa. Haluamme taata sujuvan hoitoon pääsyn. Asiantuntijamme tuntevat eri lajit ja niille tyypillisten vammojen hoidon. Tärkeä osa urheiluseurayhteistyötä on myös vammojen ennaltaehkäisy, Pihlajalinnan aluejohtaja Krista Ikäläinen kertoo.

Osana yhteistyösopimusta mukana on myös Pihlajalinna Bonus. Bonusta Reippaalle kerryttävät kaikki seuran kannattajien yksityis- ja vakuutuskäynnit Pihlajalinnan lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa.

− Olemme iloisia alkaneesta yhteistyöstä. Meille on tärkeää, että saamme pelaajiemme vammoille korkeatasoista hoitoa nopeasti täällä Lahdessa. On hienoa, että Pihlajalinna Bonuksen avulla kaikki Reipas-perheen käyttämät Pihlajalinnan palvelut voivat kerryttää lisätuloja myös seuralle, FC Reippaan toiminnanjohtaja Jarkko Koskinen iloitsee.
reipas-pysty1
Kuvassa Pihlajalinna Lahden palvelupäällikkö Anna-Maria Savolainen, Pihlajalinnan aluejohtaja Krista Ikäläinen ja FC Reippaan toiminnanjohtaja Jarkko Koskinen.