19.5.2021 Pihlajalinnan asiakaspalvelu on avoinna ympäri vuorokauden 20.5.2021 alkaen

Pihlajalinnan yksityisasiakkaiden asiakaspalvelunumero ja työterveysasiakkaiden hoitajapuhelinpalvelu laajentavat aukioloaikojaan. Uudistus mahdollistaa avun hakemisen aina, kun sille on tarve.

Yksityisasiakkaille suunnatussa asiakaspalvelussa (p. 010 312 010, hinta 8,4 snt/min) sekä työterveysasiakkaille suunnatussa hoitajapuhelimessa (p. 010 312 011, hinta 8,4 snt/min) kartoitetaan asiakkaan tilanne, jotta hänet voidaan ohjata eteenpäin oikealle hoitopolulle ja tehdä tarvittavat varaukset Pihlajalinnan asiantuntijoille joko etä- tai kivijalkapalveluihin.

Uusi laaja aukiolo mahdollistaa sen, että asiakas saa neuvontaa myös yöllä alkaneeseen vaivaan viiveettä. Sekä asiakaspalvelussa että hoitajapuhelimessa ajanvaraukset voidaan myös hoitaa heti aamuksi.

– Laajennuksen ansiosta asiantuntijamme voivat tarjota ohjausta ja neuvontaa yöaikaan alkaneissa vaivoissa, jotta asiakkaamme voivat odottaa aamua rauhallisin mielin, Pihlajalinnan Contact Centerin palvelujohtaja Sanna Sarvijärvi kiteyttää.

Yöaikaan asiakaspalvelussa on tarjolla sama palvelu kuin päivälläkin. Ainoastaan joidenkin erityisempien palvelujen varaaminen jätetään seuraavalle päivälle, mutta niissäkin tapauksissa asiantuntija palaa aamulla tai erikseen sovittuna aikana asiakkaan suuntaan.

Palvelujohtaja Sanna Sarvijärvi kertoo, että Pihlajalinnan asiantuntijat odottavat uudistusta innolla.

– On kiinnostavaa nähdä, millaisissa huolissa ja asioissa asiakkaamme ottavat meihin yhteyttä yöaikaan. Aukioloajan laajentaminen ympärivuorokautiseksi on osoitus siitä, miten meillä Pihlajalinnassa on aito halu kehittää palvelujamme siten, että ne ovat asiakkaidemme saatavilla aina mahdollisimman sujuvasti ja viiveettä.

Pihlajalinna-terveyssovelluksen etävastaanotto on öisin suljettu, mutta yksityisasiakkaat voivat tehdä sovelluksen asiakaspalveluchatissa ajanvarauksia. Työterveysasiakkaiden hoitajachat on jatkossa käytössä kaikilla Pihlajalinnan työterveysasiakkailla, ja palvelu on auki niin ikään vuorokauden ympäri.

Lisätietoja aiheesta löytyy Pihlajalinnan verkkosivuilta.

Pihlajalinna on sosiaali- ja terveyspalveluja tarjoava suomalainen pörssiyhtiö, joka on lähes kokonaan suomalaisomistuksessa ja maksaa kaikki veronsa Suomeen. Pihlajalinnan tehtävä on auttaa suomalaisia elämään parempaa elämää ja rakentaa palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen. Konsernin arvojaovat eettisyys, energisyys ja ennakkoluulottomuus.

Lisätietoja:

Sanna Sarvijärvi, palvelujohtaja, Contact Center, Pihlajalinna
Haastattelupyynnöt Pihlajalinnan viestinnän kautta: Hanna Viskari, tiedottaja, hanna.viskari@pihlajalinna.fi, p. 040 837 8403